Royal Canin Outdoor

Royal Canin Outdoor

Reviews

23/05/2024
Heel goed
Viel zeer goed in de smaak voor onze buitenkat. Hoge prijs
01/05/2024
Tito en Kenzo
Tito en Kenzo zijn zeer tevreden over deze brokjes. ze vonden ze meteen leuk. Ik kon zien dat ze deze brokjes verkozen boven de andere. Ik ben zeer tevreden omdat ik het beste voor mijn katten wil.Tito en Kenzo zijn zeer tevreden over deze brokjes. ze vonden ze meteen leuk. Ik kon zien dat ze deze brokjes verkozen boven de andere. Ik ben zeer tevreden omdat ik het beste voor mijn katten wil
23/04/2024
Enthousiaste katjes
Katjes zijn enthousiast als ze de geur van de blokjes ruiken. Ze eten deze heel graag, zijn soms ongeduldig en eten ze uit de grote verpakking ipv te wachten tot hun kommen gevuld zijn.
22/04/2024
Tevreden
Mijn kat luste het heel graag, hij had ook minder nodig om genoeg te hebben
22/04/2024
Lekkere brokken voor de kat
Mijn kat eet deze brokken heel graag. Ze is heel speels en haar vacht glanst mooi.
21/04/2024
Actief en fit
Poes terug fit en actief, rent terug door de tuin en jaagt. Heeft voldoende met de aanbevolen dosis, bedelt niet. Terug een volle glanzende vacht. Poes tevreden, ik tevreden, ik blijf deze voeding verder aankopen, en ik raad ze zéker aan, het is topkwaliteit
21/04/2024
Actief en glanzende vacht, superlekker
Mijn kat vindt deze brokjes superlekker, ik ben er dus volledig op overgeschakeld want de andere lust ze niet meer. Ze loopt veel buiten, maar had toch nogal wat buikvet, en met deze brokjes is dit dus echt verdwenen. Ze is gelukkig en ik hoef maar met de zak te schudden en ze komt al aangelopen, eerder aangecrosst want ze kan niet snel genoeg bij haar eten zijn. Haar vacht ziet er supermooi uit en ze glanst terug. De kat loopt de ganse dag buiten, komt elke avond binnen slapen en is gezond en blij, meer hoeft dat niet te zijn, een gelukkige poes die gezonde en voldoende, maar niet teveel voeding naar binnen krijgt, ze straalt het zelf uit. Deze voeding is dus echt topkwaliteit en zowel de poes als ikzelf zijn er heel tevreden van, een echte aanrader !
Een echte aanrader!
Ik twijfelde eerst, maar toen ik mijn kat dit eten liet proeven, wist ik meteen dat ik voor dit merk ga. 💪 Mijn katje liet haar vorige eten meteen staan om deze volledig op te eten. Vanaf nu koop ik nog enkel dit product! Ook is het voer van heel goede kwaliteit! Mijn kat vind het heerlijk en daarbij ook nog een mooie glanzende vacht gekregen. 🥰 Dus bij deze, is het een echte aanrader! Eigenlijk is dit voor outdoor katten, maar mijn kat zit ook vaak binnen. 🐈‍⬛🐈 Alleen 1 klein minpuntje, is beetje duur. Dat is wel jammer. 🥲
Voor actieve katten
Er zijn zoveel verschillende soorten voeding, maar dit was de eerste keer dat ik voeding tegenkwam voor katten die actief waren buitenshuis. En hoewel er nog niet veel effecten zijn, merk je toch dat je kat energieker en actiever is.
20/04/2024
Moeilijke eter hier, we waren verrast
We hebben hier een moeilijke eter thui, we waren best aangenaam verrast dat dit goed in de smaak viel bij onze kat.
Mijn kat is er dol op!
Onze kat zit heel veel buiten en verbruikt enorm veel energie. Deze voeding zorgt ervoor dat hij alles heeft wat hij nodig heeft.
Lekker bevonden
M. eet heel graag deze brokjes. Bij het kraken van de zak is hij al daar. Hij wordt niet dikker.
Heel good
Hell good mijn kat is heel blijHell good mijn kat is heel blij
Een lekker brokje!
Onze actieve buitenkat is NOG actiever, hij komt minder binnen en samen in de zetel liggen lijkt voor hem minder interessant. Hij zeurt enkel nog om binnen te komen om te eten. Hij eet wel minder en haalde al vanaf de eerste dag de nieuwe brokken tussen zijn gekende brokken uit. Lekker zijn ze dus wel! Ik kan niet zeggen dat hij beter in zijn vacht zit maar wel beter in zijn 'mindere' vet. Hij ziet er gewoon sportiever uit!
18/04/2024
De katten vonden het heel lekker
De katten vonden het heel lekker ze hebben er echt van genoten en het kon nie rap genoeg op zijn

Testersgallerij

Vraag & Antwoord