Hill’s PRESCRIPTION DIET Derm Complete Hondenvoer

Hill’s PRESCRIPTION DIET Derm Complete Hondenvoer

Reviews

03/12/2021
Zachtere en dikkere vacht
Goed van structuur, verbeterd de vacht, hielp tegen het braken van mijn hond. Indien hij er geen diarree van kreeg zou ik Het terug kopen, mijn hand heeft natuurlijk een moeilijke vertering
02/12/2021
Superblij baasje en hond
Glanzende en gezonde vacht en een blije hond erbij
30/11/2021
Het doet wat het belooft !
Hill's prescription Diet derm Complete is de ideale aanvulling van hondenvoer!
29/11/2021
Meer smaken maken lam, rund en kip
Als er meer smaken waren geweest denk ik dat ze het hier beter zoude' eten
Super lekkere voeding
Buiten dat het heel goed is voor de darmen wordt de pels er ook mooier van
29/11/2021
Met hoop begonnen aan de test
Hill's prescription diet derm complete is prima hondenvoer. Dunja vond het lekker. Haar bakje was altijd snel leeg. Jammer genoeg heeft het niet het beoogde resultaat gehad voor haar huidproblemen.
28/11/2021
Enorm verschil voor stoelgang en huid
Het verschil was al na een week te merken. De stoelgang is enorm verbeterd. Nu na 4 weken is de stoelgang perfect. Onze hond had namelijk heel dikwijls diarree. Zijn huid is bijna volledig hersteld. Hij had overal plekjes die steeds maar toenam. Na een week was zeker 1/4de minder en nu blijft er na 4 weken nog hier en daar een klein plekje over. Zijn vacht is ook mooier geworden. Dit is echt een aanrader voor zowel honden met huidproblemen als stoelgang problemen.
Getest en afwachtend.
De hond at de eerste twee weken de voeding graag. We zagen dit ook aan de stoelgang dat het voeding van goede kwaliteit was. De verpakking was ook zeer gebruiksvriendelijk.
KOBI s leven als tester
Heel belangrijke eigenschap van Hills Prescription is dat het onze hond smaakt. Hij eet het graag, en ik stel toch vast dat hij zich minder " wast " en krabt
Fantastisch!
Top! Deze brokken waren zeer goed! Mijn hond vond ze heel erg lekker & is normaal heel kieskeurig over zijn brokken. We hebben een duidelijk verschil gemerkt. Zijn huid is minder droog & zachter. Hij likt ook veel minder. Echt een aanrader.
Goed product
Ik vind de prijs van deze producten het niet waard voor de weinige kwaliteitsverhoging.
26/11/2021
Zeker aan te raden
Ik ben heel tevreden en mijn hond en Fred eten het super graag. Aan te raden product
25/11/2021
Goede kwaliteit en samenstelling!
Ik raad het voer zeker aan iedereen aan. Mijn hond was snel gewend aan de voeding. Ik zal deze voeding zeker nog aanschaffen!
super hondenvoer!
een goed hondenvoer waar mijn hond zot van is. hij eet het graag en zijn kwaaltjes zijn verdwenen. hij is terug speels
De hoop was hoog
Goed van smaak maar het beoogde resultaat IVM minder krabben, likken enz blijft uit

Testersgallerij

Vraag & Antwoord